مقیاس اشتیاق به مدرسه وانگ و همكاران (2011)
اشتیاق به مدرسه متغیر مهمی است که برای یادگیری حیاتی است تا جایی که از آن بهعنوان یک منادی مهم یادگیری یاد میشود (زینگر، 2008). اشتیاق به مدرسه تمایل دانشآموزان به مشارکت در فعالیتهای روزانه مدرسه از قبیل شرکت در کلاسها، انجام تکالیف کلاسی و دنبال کردن دستورات معلم در کلاس است که عدم آن از جمله عوامل مؤثر در ترک تحصیل محسوب میشود. این متغیر همچنین به عنوان ، نقطه ی محوری اكثر نظریات مربوط به افت تحصیلی به حساب می آید (فین، 1989) .
پرسشنامه اشتیاق به مدرسه وانگ و همکاران (SES) در سال ۲۰۱۱ توسط وانگ و همکاران طراحی شد. این پرسشنامه شامل ۲۳ سؤال است و سه جنبه رفتاری، هیجانی، و شناختی اشتیاق به مدرسه را در برمیگیرد.
به همراه1 مقاله مرتبط رایگان
این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی
برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب و کار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه و همچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.
مقیاس اشتیاق به مدرسه وانگ و همكاران (2011)
مقیاس اشتیاق دانش آموزان در مدرسه ( (SES-4DS ویگا (2016)
پرسشنامه ی ادراک از ساختار کلاس درس بلک برن
پرسشنامه اضطراب مدرسه - گزارش معلم SAS-TR-
دانلود رایگان پاورپونت رشته روش تحقیق، آمار و پایان نامه نویسی
درس2: یادگیری زبان انگلیسی با گوش دادن ( همراه با متن اصلی و ترجمه متن)
مدرسه ,اشتیاق , ,پرسشنامه ,وانگ ,کانال ,به مدرسه ,اشتیاق به ,این پرسشنامه ,وانگ و ,است که
درباره این سایت